Reklama multimedialna  

Data publikacji: 01-02-2012, Tagowanie: rodzaje marketingu, potrzeby rynkowe, produkt

Reklama multimedialna to reklama obejmująca różne środki przekazu. Ilość reklam, która ukazuje się w telewizji aż nas przytłacza. Wyższą szkołą operowania słowem są reklamy radiowe, w których liczy się efekt treści oraz dźwięku. Oczywiście w grę wchodzą również najróżniejsze formy reklamy internetowej. Właściwie nieco już przestarzałą formą są ulotki rozdawane na ulicach. Nie jest to najlepsza forma promocji, ponieważ większość ulotek nie trafia do potencjalnej grupy klientów i ląduje w koszy na śmieci. Reklama multimedialna, w wielu sytuacjach jest najlepszą formą reklamy. Bardzo ważną rolę odgrywają ekrany umieszczane w centrach handlowych oraz w środkach komunikacji miejskiej. Prezentacje multimedialne odgrywają znaczącą rolę w prezentowaniu danej marki podczas targów. Zdecydowanie wpływają na decyzje zarówno konsumentów, jak i partnerów biznesowych. Dlatego coraz częściej są głównym elementem spotkań biznesowych oraz wszelkich konferencji. Mogą zawierać czynnik edukacyjny. Zdecydowanie nadają się do wszelkich akcji społecznościowych. Doskonale obrazują wygłaszane referaty i pokazują mocne strony projektu. Prezentacja multimedialna może ograniczać się do pokazu slajdów obrazkowych. Mogą to być również szersze pokazy przeznaczone do rzutników i projektorów. Wśród nich znajdują się również nagrania płyt DVD lub w innej formie. Czasem wystarczają wymowne zdjęcia panoramiczne. W reklamie multimedialnej najważniejsze jest uzyskanie efektów, które zwracają uwagę. Dzięki temu nieznany dotąd produkt zacznie być rozpoznawalny. Agencje reklamowe, szczególnie te które specjalizują się w reklamie multimedialnej, oferują systemy multimedialne, które znacznie usprawniają prowadzenie kampanii reklamowych. Pozwalają na przekaz informacji, nawiązanie kontaktu z klientem oraz zbieranie i przetwarzanie danych.